Chevrolet indgår en 5-årigsamarbejdsaftale med Manchester United og bliver dermed den populære klubs nye officielle bilsponsor.

 
Detaljerne af aftalen vil blive offentliggjort ved et festligt arrangement på Shanghai Science & Technology Museum, der vil omfatte repræsentanter fra Chevrolet, Manchester United og andre særlig indbudte gæster. Arrangementet begynder kl. 20.00 lokal tid, Kina (kl. 08.00 EDT, kl. 13.00 BST).
 
”Manchester United har nogle af de mest passionerede fans inden for sportsverdenen” udtaler General Motors Global Marketing Direktør, Joel Ewanick. ”Chevrolet familien er stolte af det nye samarbejde med Manchester United, og vi er fast besluttet på at sætte disse fans i centrum for alt, hvad vi gør”.
 
David Gill, CEO Manchester United udtaler: ”På trods af vores meget forskellige brancher deler Chevrolet og Manchester United mange af de samme værdier. Ligesom vores klub, har Chevrolet en lang traditionsrig historie, og mærket har vokset sig til et globalt brand, der sælger biler i mere end 140 lande. Men frem for alt, så bestræber Chevrolet sig på at være den bedste på sit felt, og det glæder mig at byde Chevrolet velkommen som vores officielle bilsponsor”.
 
Richard Arnold, Kommerciel Direktør hos Manchester United: ”Manchester United har mere end 659 millioner fans over hele verden, og med det engagement Chevrolet udviser og dets planer om at bringe disse fans endnu tættere på vores klub er meget spændende for os. Det er også første gang, at vi har indgået et samarbejde med et amerikansk bilmærke, og med den stigende interesse i USA for vores klub og engelsk fodbold, så håber vi på, at samarbejdet vil give os en mulighed for at udvide vores fanskare”.