Køb en ny Opel personbilmed tilfredshedsgaranti

Private tilsikres fuld tilfredshed eller pengene tilbage gennem en 30 dages periode med den ny personbil

Kunder hos de danske Opel forhandlere, der privat bestiller en ny personbil mellem 1. april og 30. juni i år, får et særligt tilbud, som afspejler Opels tillid til bilernes kvalitet og brugsværdi, og den forventede tilfredshed hos kunderne.

Kunder, som har aftalt tilfredshedsgarantien med forhandleren ved købet, kan indenfor 30 dage og/eller 3.000 kilometers kørsel levere bilen tilbage til Opel forhandleren, hvis der ikke er tilfredshed med bilen. Den skal naturligvis være i samme stand, som da den blev leveret, og uden skader.

Kunden får det betalte beløb for bilen tilbage, hvis han/hun kan dokumentere at have købt en anden bil i samme prisklasse eller dyrere, uanset mærke.

Steen Davidsen, marketingchef hos Opel importøren: ”Vi er sikre på, at vore kunder får indfriet deres ønsker og behov ved køb af en ny Opel. Derfor tilbyder vi nu i denne periode en tilfredshedsgaranti, som er helt unikt indenfor bilbranchen. Den er baseret på vor tillid til bilernes fornemme kvaliteter. Bilerne skal bestilles i den nævnte periode og være leveret inden 30. september i år. Og så gælder den kun én gang for hver kunde, der ønsker det.”