Bilproducenten Skoda Auto solgte i første halvdel af 2007 311.062 biler på verdensplan. Dette er en stigning på 13,2%, og dermed det bedst halvårsresultat indtil nu.

Škoda Octavia er stadig den bedst sælgende model med hatchback, combi og den nyintroducerede Scout. Den gamle Tour model er stadig meget populær. Octavia-modellerne har således i alt fået 146.772 nye ejere fordelt på 92 lande i de første seks måneder.

Siden introduktionen af den nye Fabia har 15.887 kunder valgt at købe dette nye produkt.

Superb salget er ligeledes steget. I forhold til sidste år er salget steget 3,6%, og Škoda Auto har samlet solgt 11.095 enheder.

Škoda Roomster har etableret sig som den 4. modelserie, og på de første seks måneder blev der solgt 33.528 biler.

I de første seks måneder af 2007 solgte Škoda Auto 173.392 biler i Vesteuropa, hvilket er en stigning på 11,8% i forhold til sidste år. Eksempelvis steg salget med 15,4 % til 58.423 enheder på det vigtige tyske marked.

Salget steg ligeledes på de central- og østeuropæiske markeder, som er i stadig udvikling. Alt i alt fandt 115.960 Škoda-biler nye ejere, og den halvårlige stigning er derfor 16,4%.

Bilsalget steg med 7,2% i Asien og oversøisk. Škoda Auto solgte samlet 21.710 biler på disse markeder. Indien står for den største andel med 5.913 enheder. Derefter følger blandt andet Tyrkiet med 2.260 enheder og Ægypten med 3.407 enheder. Siden starten af salget af kinesiskproduceret Octavia blev der alene fra det kinesiske forhandlernet aftaget over 6.000 bestillinger på denne bil og dermed er de kortsigtede forventninger mere end opfyldt.

Škoda er i dag et betydende bilmærke i Europa og var i 2006 det 7. største bilmærke i Danmark. Škoda markedsfører modellerne Fabia, Roomster, Octavia og Superb.