Fiat og Magasin har i forbindelse med Magasins Beauty Week kreeret en limiteret udgave af Fiat 500. 100 eksemplarer af den lille italiener kommer til salg til en skarp kampagnepris.

Fiat 500 er i forvejen en særdeles raffineret bil, når det gælder design. Alligevel har Fiat i samarbejde med Magasin formået at give den populære italienske livsstilsbil et ekstra strejf af skønhed og luksus.

Det sker i form af Fiat 500 Beauty Edition, som er en særlig udgave af 500’eren i et begrænset antal, som netop nu er tilgængelig hos Fiat forhandlere landet over. Der er tale om en Fiat 500 0,9 turbo med 80 hk og Lounge udstyr, som derudover yderligere har eksklusive Poltrona Frau lædersæder, elfenbensfarvet rat og radio, elegante 16” alufælge samt metallak i enten sort eller blå som standardudstyr.

Oplaget er på 100 eksemplarer – 50 i sortmetal og 50 i blåmetal, og modsat hvad man nok ville tro, er der ikke skruet tilsvarende op for prisen. Tværtimod har Fiat skåret 49.200 kr. af normalprisen, og den vejledende udsalgspris er derfor 149.990 kr.

Lanceringen sker i forbindelse med Magasins Beauty Week kampagne, hvor Fiat er kampagnepartner. I samme anledning er der produceret et specielt beauty badge til samtlige Fiat 500 Beauty Edition biler, ligesom de alle leveres med en “beautybag” med blandt andet skønhedsprodukter, et iPhone 6 cover samt et modemagasin.