Audi

Audi - Danmarks digitale bilmærke

| Kristian Klarskov

Nykredit Bank, Audi og IKEA er de tre mest digitale virksomheder i Danmark. Det viser årets udgave af ”Det Digitale Sundhedstjek”, som analysebureauet MyResearch har lavet, og som går ud på at tage pulsen på danske virksomheders digitale tilstedeværelse.

Undersøgelse vurderer virksomhederne ud fra en række kriterier som features på egen hjemmeside, dialog, online markedsføring, sociale medier, mobil og e-handel.

Danske virksomheder er generelt blevet mere digitale i løbet af de seneste år, og bilbranchen ligger fint, men helt i top på listen over højdespringere - dvs. virksomheder, der er rykket mest på den digitale front i årets løb - ligger Audi og Business Danmark, som begge kan notere en ændring på hele 27 %.

Den store fremgang i løbet af det seneste år sikrer ikke blot Audi en plads som Danmarks anden mest digitale virksomhed, men også titlen som Danmarks mest digitale bilmærke, og så har mærket med de fire ringe en helt ny hjemmeside, version 2.0 af Audi insight app’en og en car configurator på trapperne.

Audi på biltorvet.dk

Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi A3 1,4 e-tron Sport SB S-tr.
NYHED
244.900 kr.
Audi A3
1,4 e-tron Sport SB S-tr.
Vejle
58.000
2017
Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi A4 2,0 TDI 140HK 6g
NYHED
45.000 kr.
Audi A4
2,0 TDI 140HK 6g
Hedensted
-
2008
Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi A3 1,4 TFSi 150 Sport
NYHED
219.880 kr.
Audi A3
1,4 TFSi 150 Sport
Silkeborg
83.000
2016/2017
icon-licensePlate

Nummerpladeinfo

icon-newsletter

Modtag Biltorvets nyhedsbrev