Audi

Audi - Danmarks digitale bilmærke

| Kristian Klarskov

Nykredit Bank, Audi og IKEA er de tre mest digitale virksomheder i Danmark. Det viser årets udgave af ”Det Digitale Sundhedstjek”, som analysebureauet MyResearch har lavet, og som går ud på at tage pulsen på danske virksomheders digitale tilstedeværelse.

Undersøgelse vurderer virksomhederne ud fra en række kriterier som features på egen hjemmeside, dialog, online markedsføring, sociale medier, mobil og e-handel.

Danske virksomheder er generelt blevet mere digitale i løbet af de seneste år, og bilbranchen ligger fint, men helt i top på listen over højdespringere - dvs. virksomheder, der er rykket mest på den digitale front i årets løb - ligger Audi og Business Danmark, som begge kan notere en ændring på hele 27 %.

Den store fremgang i løbet af det seneste år sikrer ikke blot Audi en plads som Danmarks anden mest digitale virksomhed, men også titlen som Danmarks mest digitale bilmærke, og så har mærket med de fire ringe en helt ny hjemmeside, version 2.0 af Audi insight app’en og en car configurator på trapperne.

Audi på biltorvet.dk

Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi A1 1,2 TFSi 86 Ambition
NYHED
90.000 kr.
Audi A1
1,2 TFSi 86 Ambition
Havdrup
110.000
2011
Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi A4 3,0 V6 Cabriolet
NYHED
99.800 kr.
Audi A4
3,0 V6 Cabriolet
Ribe
209.000
2004
Du har nu skjult annoncen, gør den synlig igen ved at klikke her på kortet.
Audi Q5 3,0 TDi 245 quattro S-tr.
NYHED
219.500 kr.
Audi Q5
3,0 TDi 245 quattro S-tr.
Give
210.000
2012/2013
icon-licensePlate

Nummerpladeinfo

icon-newsletter

Modtag Biltorvets nyhedsbrev